Όταν δεν υπήρχε Photoshop, είχαμε τον Gil Elvgren, έναν από   τους σημαντικότερους

   καλλιτέχνες του   εικοστού    αιώνα  στο    χώρο    του.     Έπαιρνε   τις    ασπρόμαυρες

   φωτογραφίες των μοντέλων και δημιουργούσε υπέροχες πολύχρωμες εικονογραφήσεις,

   που έγιναν σύμβολο  για  πολλά   προϊόντα, όπως η Coca Cola.  Δείτε  κι  άλλες πολλές

   περιπτώσεις.
 

  

   Ένα θαυμάσιο ταξίδι στον κόσμο του βυθού

  Ο βυθός των Μαλβίδων

                           

   Το  πουλί Αστικός Horneros της

 Ουρουγουάης  είναι ένας μοναδικός αρχιτέκτονας. Το χτίσιμο της φωλιάς του κατέγραψε

 η Daniel Carajal  τραβώντας  περίπου  600 φωτογραφίες. Όπως   λέει  η  φωλιά χτίστηκε

 μεταξύ τέλη Σεπτεμβρίου και 30 Νοεμβρίου.  Τα πουλιά  εργαζόντουσαν 8 με 10 ώρες την

 ημέρα, αλλά όχι Κυριακές!  Δείτε

 

    Ο "άντρας" κοιμάται  με ύφος σιγουριάς, και η

 "συμβία" δίπλα του, με αγκαλιά το μπράτσο του σε πελάγη ευτυχίας και ευδαιμονίας.Ανθρώπινες όψεις

 και ας ανήκουν στο  λαό των Πιθήκων. Εκεί δεν υπάρχει κρίση!

 

      

    Αυτό  το λεμόνι ..εγκυμονούσε!

  Ναι, μην απορείτε!  Μέσα  σ αυτό, ένας σπόρος, ο πράσινος, είχε   αρχίσει  να  φυτρώνει, όπως

 ακριβώς θα γινόταν αν έπεφτε στη γη. Αποτελούσε δηλαδή ένα είδος...μήτρας, όπως  η  γη.  Κάτι

 τέτοιο συμβαίνει πολλές φορές, και ακόμη  σε  κολοκύθια, πεπόνια,  και  άλλους  καρπούς. Αυτό

 το γεγονός μας δίνει μια  υποψία  πως  μπορεί να ξεκίνησαν τα  θηλαστικά να  δημιουργούν μέσα

 στη  μήτρα τους  τα  νεογνά, και στη συνέχεια να τα αποβάλλουν, να τα γεννούν!  ΒΚ 11-7-11

 

  Η συγκεκριμένη εικόνα, συγκεντρώνει

 πολλές πιθανότητες να ψηφιστεί ως η φωτογραφία της χρονιάς. Δείχνει  μία   μητέρα, η οποία

 από το ένα της στήθος θηλάζει το μικρό της παιδί και από το άλλο, ένα  νεογέννητο πιθηκάκι.

 Στη λεζάντα της, η φωτογραφία η οποία δημοσιεύθηκε στον ινδικό τύπο αναγράφει:

 Μόνον όποιος είναι φτωχός και ξέρει τι θα πει πείνα ενεργεί ε  τόση γενναιοδωρία

 Τι θλιερό που ο άνθρωπος δεν είναι πάντα έτσι  PRESSONICE

 

    Εικόνα από το παρελθόν:

 Πειραιάς  22-9-1948,  κινηματοθέατρο  ΑΕΛΛΩ   του Τσόχα, έργο  Τσίλερ, στην

 Καστέλα. που μας έστειλε ο Δημοσθένης Μπούκης   του   Γιάννη.  Εργαζόμενος

 στο θέατρο με δυο μικρά  παιδιά. Το   αριστερό,   σγουρομάλλικο, παιδάκι   είναι

 ο  κ.  Μάνος Αλυφαντής. Στο  πλάνο και ο  σκύλος που ποζάρει περίεργα.

 

    Με  την   Υπουργική   Απόφαση

ΥΠΠΟΤ/Δ.Ν.Σ.Α.Κ./98357/2192/14- 01-2011, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 34/Α.Α.Π/8-03-2011,

χαρακτηρίστηκαν ως μνημεία τα δύο διώροφα κτήρια με  το  ενδιάμεσο ισόγειο τμήμα αυτών, επί της

οδού Αγίου Διονυσίου 18 + Ρετσίνα, στη θέση ΤΑΠΙΑ Δήμου  Πειραιά ,  φερόμενης   ιδιοκτησίας

κ.κ. Βύρωνα Καμαράδου, Βασιλικής  Πίσση, Κρυσταλλίας Μαρινέλλας Σοφρωνίου, Παναγιώτας  και

Παναγιώτη Βαλλιανάτου, Διονυσίας, Ζαχαρούλας και Διονυσίου Καπατσώρη, Γρηγορίου Λυμπεράτου,

Γεωργίου Θεοχάρη Λυμπεράτου  και  Μιχάλη Λυμπεράτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6

παρ. 1β του Ν. 3028/2002.

          Τα κτίρια αυτά κρίνονται  ως χαρακτηριστικά δείγματα κτηρίων  με κατοικία στον όροφο

και εμπορική χρήση στο ισόγειο, και αποτελούν σημαντικά τεκμήρια  της εξέλιξης  του Πειραιά.

        Επίσης  αποτελούν δείγματα νεοκλασικισμού, με ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά και μορφολογικά

στοιχεία στις όψεις, χαρακτηριστική τυπολογία και λειτουργική διάρθρωση των χώρων, αλλά και

αξιόλογο ζωγραφικό διάκοσμο στις οροφές και στους τοίχους των κατοικιών, που σηματοδοτούν 

την  κοινωνικοοικονομική  εξέλιξη της πόλης στα τέλη του 19oυ αιώνα και στις αρχές του 20ου

αιώνα.

 

                                                                                                     

  Γνωρίζετε ποιοι είναι οι 11 ποιο επικίνδυνοι  δρόμοι του κόσμου;  Αν όχι δείτε: Stelvio Pass

 Road, Ιταλία, Trollstigen, Νορβηγία,    Col de Turini, Γαλλία,  North Road Yungas Βολιβία,  

  Taroko Road, Ταϊβάν, Los Caracoles Pass, Άνδεις,   Lena Highway, Ρωσία,  Guoliang Road

 Tunnel, Κίνα,     Atlas  Mountains Road, Μαρόκο,  The Way to Fairy Meadows, Πακιστάν, 

  Grimsel Pass, Ελβετία.  Χαζέψτε  τους.

 

image Παλιό  μεν,  αλλά  τώρα  μας   τόστειλαν:  Είναι   ίσως η

διασημότερη φωτογραφία του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, τραβηγμένη από το σπουδαίο

Γιουτζίν Σμιθ. Τονίζει  τη γενναιότητα, το θάρρος του ανώνυμου Αμερικάνου φαντάρου.

Ομως  αυτός ο στρατιώτης  δεν είναι Αμερικανός, είναι ο Έλληνας Ευάγγελος Κλωνής.
 

    

                    

 Κεντρική σελίδα